עכשיו זה כבר כאב מתוק
כאב שחיכיתי לו
שהיית צריך להרגיש.
כבר כל הדמעות
ספוגות בדם
והיום משהו אחר
נספג בי.
עכשיו זה כבר בכי רגיל
כמו של אשה בוגרת
ולא בכי של תינוק
היום אני כבר הולכת
מקימה את עצמי
מבין ההריסות.
[ליצירה]
לא יכולתי שלא...
אני ....כמעט ללא מילים, אני קוראת מילה מילה , משפט משפט והדמעות לבסוף יצאו.
ריגשת אותי, צר לי על הכאב העמוק הזה.
מדהים איך שתארת וכתבת את הדברים הללו.
תהי חזקה אושרת.
[ליצירה]
גם אני
גם אני חושבת שאין זה מיועד לקטגוריית השירה,
המון רגישות המון אהבה המון כאב.
עם זאת אני חושבת שיש מקום להשמיט כמה משפטים משום שזה ארוך מידי,כי הכתיבה היא טובה וגם התכן
זאת דעתי.
תגובות