במילה אחת: אין לי מושג בצילום.
ביותר מזה:
אביתר - אין לי מושג, למען האמת. אני ממש ממש לא מבין בצילום, כפי שאמרתי. צילמתי את זה במצלמה שאבי מורי קנה, אני לא יודע הרבה יותר מזה...
ותאיר - אני חושב שהבנתי מה אמרת, אבל שוב - אני לא מבין בצילום.
סתם בטעות יצאה לי התמונה הזאת..
טוב, לא בטעות, 'רדפתי' אחריו עם המצלמה וצילמתי יותר מתמונה אחת, אבל זה באמת לא משהו מקצועי.
האיכות של התמונה טובה.
וגם אני חושבת שהייתי ממקמת את הפרפר במקום אחר, אבל כל מקום שלא תשים יגיד משהו אחר.
אני הייתי שמה אותו בפינה למטה, בתקווה שה"רקע" של התמונה יפה.
איזה כיף לך, שנים אני חולמת לצלם פרפר. אף פעם לא יצא לי...
[ליצירה]
ובכן
במילה אחת: אין לי מושג בצילום.
ביותר מזה:
אביתר - אין לי מושג, למען האמת. אני ממש ממש לא מבין בצילום, כפי שאמרתי. צילמתי את זה במצלמה שאבי מורי קנה, אני לא יודע הרבה יותר מזה...
ותאיר - אני חושב שהבנתי מה אמרת, אבל שוב - אני לא מבין בצילום.
סתם בטעות יצאה לי התמונה הזאת..
טוב, לא בטעות, 'רדפתי' אחריו עם המצלמה וצילמתי יותר מתמונה אחת, אבל זה באמת לא משהו מקצועי.
[ליצירה]
זה ..
שובה לב..רק בענין הקומפוזיציה: אולי היה כדאי לשים את מרכז ההתרחשות, כלומר את הפרפר, באחד מן השלישים של התמונה ולא במרכז. זה מעלה את רמת הענין.
[ליצירה]
מהמם.
האיכות של התמונה טובה.
וגם אני חושבת שהייתי ממקמת את הפרפר במקום אחר, אבל כל מקום שלא תשים יגיד משהו אחר.
אני הייתי שמה אותו בפינה למטה, בתקווה שה"רקע" של התמונה יפה.
איזה כיף לך, שנים אני חולמת לצלם פרפר. אף פעם לא יצא לי...
[ליצירה]
בסדר,
אמרנו פחות או יותר את אותו הדבר.
מה שאמרתי זה שאדם צריך למצוא לו בתוך השדה שהוא הולך בו ומגדיר את עצמו בתוכו, את התלם שהוא חורץ לעצמו. רק למה שאני קראתי שדה את קראת תלם, אבל הרעיון הוא אותו רעיון ביסודו, לענ"ד.
אבל על כל פנים, אני שונא לומר "האדם צריך".
[ליצירה]
אהממ..
ברור.
אני יכול להסביר קצת דברים חיצוניים, לא יותר.
בעצם, אני אסביר רק מה זה טריולות.
כל תיבה במוזיקה מחולקת לארבע (נלך על מצב פשוט).
כל רבע מתחלק לרוב לשניים, ואז זה שמיניות. טריולות זה חלוקה של כל רבע לשלוש.
זה פחות או יותר טריולות, בצורה שטחית ולא מדויקת מאוד.
מצטער, אני לא חושב שאני הולך להסביר כאן יותר.
[ליצירה]
אחד החזקים שיש על זאבי.
וגם עכשיו, כשאני עובר על מה שאספנו על זאבי בינתיים וקורא את זה בפעם המי-יודע-כמה, זה עוד חונק לי את הדמעות בעין.
"..וגוש חוסם בגרון".
יראה אור בעז"ה, וטוב שכך.
אוי, זאבי.
[ליצירה]
נאה בהחלט
אם זה מה שקורס מ"כים מוציא ממך, אולי גם אני אחשוב על זה (ואז אתאבד, כמובן).
טוב לראות שאתה חי ובועט, וגם שובר כמה חזירים-קדושים בדרך.
[ליצירה]
.
תודה.
ותודה מיוחדת שלא הצלחת, שי.
אם הכוונה להוסיף ניקוד ב'אלי-מות', נראה לי שזה אמור להשאר ככה.
האמת היא שלא חשבתי שאפשר לקרוא את זה כ'אלימות' כשכתבתי את זה, אבל באמת - מה זה משנה מה חשבתי כשכתבתי את זה, כל אחד יקרא איך שהוא רוצה...
[ליצירה]
טוב,
חושבני שלקשקושי השכל אני לא אתייחס.
לגבי הטענה שלך על זה שאני משהה את הכנסת ההמשך, אני פשוט לא רוצה שיהיה הפרש זמן גדול מדי בין החלק השני לשלישי, לכן אני דוחה את הכנסתו. יש?
(על כל פנים, אני מרגיש מאוד מאוד לא נעים כשמישהו מזכיר אותי או דבר שאני עושה יחד עם מישהו או משהו שהוא עושה, כשההבדל הוא הבדל של שמיים וארץ. לטובתו כמובן.)
תגובות