[ליצירה]
גם אותי הכותרת מאוד משכה.
אני מזדהה עם כל מילה שלך
השיר הזה בא לי בדיוק בזמן.
"ביקשתי שתלמד אותי לבכות
ולימדת אותי
לחיות"
משפט חזק...
תודה
מוריה.
[ליצירה]
נצח יקר!
השיר באמת מעביר את הכאב שאתה חש. וזה יפה שאתה עוצר ונזכר פתאום לחשוב על החללים.
מרגש עד מאוד.
בנוסף אהבתי את הניגודיות החזקה בשיר בין החיים למוות, בין שמיים מחייכים ופרחים פורחים לבין האבנים הדוממות.
תודה.
[ליצירה]
שיר יפייפה, אני אהבתי אותו גם בלי כל השינויים, אני חושבת שעכשיו הוא טוב יותר, אבל יש מקרים בהם עדיף להשאיר את השיר כמו שהוא.
בעיקר אהבתי את הסוף "ונשמתי חלום הממאן להיפתר" אני מרגישה את זה גם לגבי עצמי...
מוריה.
תגובות