בגלל השתלטות חייזרים על צפון קנדה, המצב בשטחים, והעובדה שהחלטתי שהסיפור הזה הוא אחד הפחות טובים שכתבתי, החלטתי למחוק אותו. אבל יום יבוא, ואני אכתוב אותו מחדש.
[ליצירה]
זהו.
החלטתי.
אני ממציא מחמאה חדשה לתיאור היצירות שלך.
אממ... מדהוגג? (מדהים+ממוגג)
מקדהוגג? (מקסים+מדהים+ממוגג)
לא...
אני לא חשוב שניתן להביע את זה במילים.
פשוט נפלא.
[ליצירה]
מעולה.
פנטסטי. מדהים. מרגש. עמוק. שסק.
אין מילים בפי לנוכח יצירה כזאת.
קשה להאמין ש-2 מילים, 6 אותיות, 4 סימני פיסוק, ו-386.27 פיקסלים יכולים לבטא את משמעות החיים בצורה מתומצתת, ועם זאת רחבה כל-כך.
אני עומד (יותר נכון יושב, אבל זאת לא הנקודה) נפעם מול הגאונות הספרותית שהביאה ליצירה זאת חיים.
[ליצירה]
"מי שטען שמסלול בליסטי נועד לקליעים, טילים ושאר חומרי מלחמה, לא חזה שרוטב הצלי שנשפך על הריצפה יעניק גם לעדינה ודלי המים מסלול שכזה."
פחח... (אדם שעוסק בפחחות)
אהפתי מאוד.
תגובות