[ליצירה]
כן, צריך כותרת. אחרת, מה יהיה בשורה הזאת? היא תהיה בודדה ועצובה. גם לשורות יש רגשות!
גדול.
הזוי.
אהפתי.
וגם אפיתי.
אבל זה לא קשור.
פשוט מעולה.
[ליצירה]
עדי - (למי עוד אני יכול לענות?...)
טודא.
ולא, זה לא פארודיה על מאטריקס.
למרות שזה יכול להיות רעיון נחמד...
הסיפור הזה הוא "אני יודע מה עשית בפרק האחרון" מנקודת המבט של לוציפר.
גם ניסיתי למצוא הסבר הגיוני לחוסר ההיגיון של "אני יודע", וזה מה שיצא.
מרק.
הייתי חייב לכתוב מרק, אחרת מישו היה יכול לחשוב שמי שכתב את התגובה הזאת הוא מישהו אחר, ולא האנש הנזכר ב-"המגיב:"
[ליצירה]
אני קצת מאחר, אבל
אני דווקא אוהב מתמטיקה. ההרגשה של הישג, תוכנית/רעיון/משהו-כזה שפעל/ה באופן מושלם, בדיוק כמו שצריך, ואז כל הנתונים מתאימים אחד לשני...
לאלה שלמדו/לומדים תכנות - זה בערך כמו תוכנית שרצה באופן מושלם, כבר בפעם הראשונה.
זאת הרגשה מעולה.
אבל אני עדיין לא פותר תרגילים להנאתי...
[ליצירה]
מחשבים
אני שותף להרגשתך בקשר למחשבים.
המחשב שלי גילה חומרה חדשה בלי שום סיבה נראת לעין 6 פעמים.
באחת מהפעמים זה גרם לו להתאבד, והייתי צריך להתקין מחדש את WINDOWS.
(בשלושת הימים שבהם הוא לא פעל קראתי את חולית: בית אטריידיס מההתחלה ועד הסוף)
[ליצירה]
עמוק.
מעולה, משובח, לא בריא במקרה שעארס שיודע לקרוא (נשארו כאלה?) יראה את זה.
עכשיו אני יודע מה לעשות בשיעור גיאוגרפיה הבא:
לתאר מורים בתור גזע חייזרי שמנסה לכבוש את העולם.כשאני אגמור, אני אשלח את זה לאתר.
תודה על הרעיון. אני מקווה שלא אכפת לך.
תגובות