כשאת אומרת שאת לא אוהבת חמוצים
למה את מתכוונת?
אני
מבין
חמוץ
מתוק
וכשאת מציעה לצאת להעיף עפיפונים
על מה את חושבת?
אני
הולך
קרוב
רחוק
את אוסף השעונים שהיה לי
ניפצתי על שמשה שחורה.
אור שמש
כחול שמיים
זה הכל.
[ליצירה]
שכבה שניה, מעיני, שכבה שניה ושלישית ואם לא עוזר- גרדי חזק חזק הכל, שפשפי עד שתגיעי לבשר ואז, כשתגיעי לשלד התחילי מחדש. בעצם, אולי כבר מאוחר מידי? אף פעם לא מאוחר מידי.
[ליצירה]
וואי וואי! תודה רבה על הביקורת. אכן- הטעות תוקנה. על אף שהאפשרות של "העלם" עלתה אף היא בראשי.
ובכן:
פיסול אלים= יצירה נעלה עם דיוק רב ועוצמה המתבטאת במתאר וקוי גוף היצירה.
בנוסף, אלים= השתעבדות= עבודה זרה. ומכאן, עניין למחשבה.
פס. היפוך אותיתו סף. כלומר, לפני, לפני הפתח.
תזכורת ולא זיכרון כי פשוט לט מדובר כאן באחד.
חוצמיזה- תמשיכי לשגע!! זה תורם לך לי ו-להם.
כל טוב!
למה ציור חוגלות? נראה אם תצליחי לנחש
תגובות