בס"ד
הסתכל על השמיים וחפש היכן אתה,
מיליוני כוכבים כבר מצאו את עצמם.
כל אדם הוא כוכב ולו יחודיות רק לו,
הסתכל על השמיים ותמצא את חברייך,
את זוהר וטוהר תכונותיהם הטובות.
ואם חס וחלילה פתאום הם נופלים
-עזור להם לדלוק מחדש.
...ועט ביד,מנסה לעקוב בין שורות,זריעת דיו עקבית,קצב מטורף,
למלא למלא למלא,
איפה שחסר,איפה שלא,
עט,נובע מתוך לבי,ממקום גבוה לא ידוע,מנסה לעקוב אחר תזוזת חיי...
אשמח על תגובותיכם...
[ליצירה]
גם אם זה היה סתם חלום וסתם "עוד אחד שלא יתגשם"
חשוב לחלום לנסות שוב ושוב לחלום כי יום אחד אפילו רק חלום אחד -סופו להתגשם.
את כותבת מיוחד מאוד...
[ליצירה]
בשורות טובות...
מהמם ממש..ועם זאת=כל כך עצוב...
כל מה שניתן להם הם לא יסתפקו בזה...
כל מה שהם רוצים זה למצוץ את דמינו ולהובילנו לטווח -אנחנו לא ניתן להם!!!-הקב"ה לא יתן להם!!!
עם ישראל חי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בשורות טובות.
[ליצירה]
תרשה לי לחלוק...
בטח שמיום ליום משהו משתנה,
אולי זה דווקא אתה שמשתנה ולא הסביבה,
וזה לא נכון גם שהכל סובב סביבך...
כל יום הוא משהו חדש...
השיר שלך משדר קצת פאסיביות יתר...
וחבל...
בחיים כמו שלנו יש כ"כ הרבה מה לראות ומה לעשות....
חבל על הזמן שלנו,...
חוץ מזה אתה כותב מאוד מיוחד ...
אהבתי את הקלילות בה זורמות שורתיך...
אמה.
תגובות