...ועט ביד,מנסה לעקוב בין שורות,זריעת דיו עקבית,קצב מטורף,
למלא למלא למלא,
איפה שחסר,איפה שלא,
עט,נובע מתוך לבי,ממקום גבוה לא ידוע,מנסה לעקוב אחר תזוזת חיי...
אשמח על תגובותיכם...
[ליצירה]
לקח לי ת'אמת המון זמן להבין...
זה פשוט מ-ד-ה-י-ם-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני רצה לקרוא לכולם.....
וואווווווו...(עד שנופל לי האסימון...)
ימים טובים טובים שיהיו לך........
תגובות