[ליצירה]
שיחקת אותה.
בתור 'ילדת בית כנסת'- כלומר ילדה ששהתה הרבה בבית הכנסת כל ילדותה והסתובבה בין כל (רגלי האנשים...) עזרת הגברים, מה שכתבת כל כך מתחבר אליי...
[ליצירה]
התייאשתי מלהבין שירים, נראה לי שיום אחד אני פשוט יכתוב פה איזה שיר של חיים חננה ביאליק ואז יקרה אחד משני דברים:
1: אף אחד לא יתייחס ברצינות כי יודעים שאני כתבתי את זה.
2: כולם יתלהבו ויתהו אם הפכתי להיות תמהוני.
בכל אופן שיר נהדר עד כמה שהבנתי משגת(או שלא תלוי מאיזה צד מסתכלים)
[ליצירה]
דעתי בנידון
את הלקח למדתי
ואותו לעולם לא אאבד
את רצוני קיימתי
ושום דבר לי לא אובד
אהבה אינה תלות, היא רגש
ובמקרה שתינתק אני לא אתרגש
וכמו שסימון וגרפינקל כתבו:
אני אבן, אני אי,
ואבן לא מרגישה כאב
ואי לעולם אינו בוכה.
i am a rock, i am an isalnd:
and a rock feels no pain
and an island never cries