[ליצירה]
ואווו... פשוט ועדין, אני כל כך אוהבת יצירות כאלו - שמדברות אלינו, מתוכנו, שכל אחד יכול למצוא שם את עצמו...
טוב, נו, למה ציפיתי, עוד יצירה של סוערה..
[ליצירה]
חחחחחחחחח
גדולל!!
כל כך אהבתי את כל הדימויים והניואנסים הקטנים (כמו הזמן שמדלג על הלב..)
מאורה, את פשוט גדולה.
אגב, אני באגודת הרוצחים כבר מזמן...
תגובות