[ליצירה]
גדל וצמח גדל ופרח
הנה צררתי הצרעת, ונתתיה בקן צרעות
עת צורר יַצור על צורתי
אקרא אל צורי יוצרי
שאין כמוהו צור באלהים
ממנו צורתי,
בחירתי אשר אבחר.
[ליצירה]
כֶתום היום..
בע"ה
כן.. השתיה.. פתרון היאוש..
4 כוסות של אמונה ועוד אחת של תקווה לא הספיקו לנשמה אחת שאולי וכבר אין לה כוח..
למָצוֹת אין טעם ומצוה עלינו לאכל אותם בפה מלא, בפח שסח על זכות אבות שעדיין לא תמה, ועל ניסים שהיו ועדיין.
ובשנה הבאה בירושלים של זהב נצחק על שהטלנו ספק (הוא הוא עמלק) שלא הצלחנו להתיר עוד מפורים
ולבנינו ובנותינו נספר על ניסי ההווה שיהיו אז כ"כ ברורים!
-מועדים לשמחה! -גם אם מועדים אז לפחות בשמחה..!-
[ליצירה]
אהבתי! :)
ב"ה
איזה כישרון!!
איך שאת מצליחה לבטא את המאבק שהיה, הכלים שנשברו, את האור המפציע מבעד ללילה הקודר, אור חדש בכלי מתוקן יותר, את הכמיהה והציפיה לקראת הסוף במן רוגע שכזה..
תמשיכי ככה! אני הולך לקרוא עוד..