בכלל לא התכוונתי לפרסם את זה לעיני כל. רק הראתי לה את מה שעוללתי לאנטילופה שלה! אבל עכשיו אין מוצא.. היא לא מוותרת לי ולא נותרה לי ברירה אלא לפרסם את זה
כאן, לעיניכם:
בתמונה מוצגות לופה (משמאל) ואנטי-לופה (מימין).
תודה לכולם (:
ולמה אנשים תמיד אומרים שהכרחתי אותם?
גם בתגובה של מישי אחרת, וגם פה בכותרת:
http://www.tzura.co.il/thesite/yezira.asp?codyezira=12951&code=1852
:(
אה, לא ראיתי את השאלה. הכוונה היתה שזה דומה לציורים שיש באנציקלופדיה לחיות או במדריכים לחיות הבר בישראל וכדומה. לא שזה רע...
לגבי הקטע השני (שאם מישי רצתה אנציקלופדיה אז שתלמד) דם אני לא כל כך מבין מה ניסיתי לומר, אולי מישו יצליח להסביר לי את זה אי פעם.
לא קראתי את כל התגובות ויכול להיות שאני חוזר על דברים של מישהו אחר. אם כן סליחה.
בכל אופן, האנטילופה עושה לי קצת הרגשה של אנציקלופדיה לחיות, אולי בגלל שאין שום רקע. אבל אם מישי נורא רצתה אנציקלופדיה, אז שתלמד. תרתי משמע.
[ליצירה]
תודה לך (:
אתה מתרגם מדהים (ולא רק מתרגם).
אגב, איך קוראים לזה באנגלית? יש לי דיסק שלהם (לבושתי ולחרפתי אף פעם לא שמעתי אותו ואני מכירה רק את sound of silence)..
[ליצירה]
רק הערה קטנה..
היצירה הנ"ל נכתבה די מזמן אבל רק עכשיו נזכרתי להעלות אותה לאתר.
כיום, אם תשימו לב, ברוך ה' לכל היצירות שלי (או כמעט כולן) יש תגובות, ואפילו די הרבה ביחס לכותבים אחרים שלא מקבלים כמעט כלום.
אני חושבת שביצירה הזו אני מבטאת לא רק את ההרגשה שלי שהיתה בהתחלה על כל יצירה שלא הוגבה, אלא של כל יוצר שיצירה שלו, חלק מעצמו ובשרו, לא זכתה לתגובה.
באתר הזה קורה הרבה שהיוצרים ה"נחשבים" או ה"מוכרים" מקבלים די הרבה תגובות, וכל יצירה חדשה שלהם נחטפת בשקיקה (והם בהחלט זכו במעמד הזה בזכות ולא בחסד!), אבל ליוצרים חדשים קשה מאד להתברג במעמדות כאן.
אני מקווה שנשתדל, כולנו, לקרוא גם יצירות של יוצרים חדשים, ולא לתת ליצירות שלנו למות!
[ליצירה]
חחחחח חמוד
מה, לך אין ש"ב לפסח? כיף לך....
אצלנו בכיתה מנסים לשכנע את המורים לא לתת ש"ב, מצביעים עלי ואומרים "היא לא כותבת בחול המועד" (אני היחידה בכיתה)...
דווקא מצות זה טעים!
וחוצמזה יש קניידלאך, זה די מכפר על הכל - לא?
תגובות