[ליצירה]
התמציתיות - גרמה לי לקרוא שוב ושוב,
מאוד קצר
אבל מאוד אומר הכל...
כנרת - השארת אותי פעם שנייה בערב אחד ללא מילים :-))
תודה לך על יצירה מיוחדת...
[ליצירה]
בחיי שאבתם אותי :))
תודה לכם על ערבול השירה ללא מלים
על מרקם האגדה והסחף
על שורת המחץ ,
ההכירות האישית, והקסם,
ועל השבח שעלינו לשבח למי שאמר
וברא כּנרת עם שיחים, סודות ואהבות :)
ומחר, יצייר הבוקר שמיים חדשים
כּנרת,
מודה ואוהבת :)
[ליצירה]
אהבתי מה שאמרה "עולמות שבורים". איך את יודעת כאלו דברים? :))
ביטוי נפלא, רעות.
איזו הגנה מעניקה היד הזו. ואולי זו הגנת יתר במצב של רווקוּת...?
יום ססגוני רעותי,
כּנרת
[ליצירה]
לא שייכת לדיונים המקצועיים, עם זאת שמחה על הסברך 'אחרת', ולראות צילום אותנטי שיצר אצלי הזדהות עם הכנפיים המוטות כלפי מטה דוקא.
המרחב הלגיטימי הזה, להיות לעיתים שמוט כנפיים, ולו גם לרגע קט, כבש אותי.
הרבה תודה ל'קצת'.
[ליצירה]
הדר, יש מסלולים בחיים שגם אם הם מוכרים לנו, אנו חוששים לפסוע בהם אם היה לנו שם ניסיון לא נעים.
"...אך לאף אחד לא ממש איכפת" - זו הרגשתך ואיתה אין להתווכח, אך דעתי שונה בענין. לפעמים אנו חוששים לקבל עזרה, לא מאפשרים לזולת להושיט לנו יד, ולפעמים גם את היד המושטת אנו לא רואים כלל...
[ליצירה]
הלב מחומות ירושלים - מאד יפה.
והרעיון לבנות את ירושלים עם כל הלב, ולהשאיר גם
פתח לאהבה - רעיון מקסים.
(כן, אני כבר יודעת שלא לזה התכוונת, אבל מה זה משנה:)
והלילה הוא פשוט קסום בירושלים
והנה הכוכבים מלחשים לילה טובבבב