[ליצירה]
מוזר שנפלתי בשיטוט החסר כיוון דוקא כאן. מדובר על "ממזר פרחים" שהיה כאן באתר? אני מבין שאתה מדבר על האירוע המצער שאיתו.
גם אני פתאם תהיתי על תמונה מאחד ממפגשי צורה, על פניו, על כך שהוא כבר לא פה.
וואלה, ואפילו מאיר פרידמן חזר. אהלן מאיר!
[ליצירה]
מר ירושלמי הפראדוקס שהינך מעלה פה בצורה חבוטה משהו
איננו חדש כבר רבים וטובים מאיתנו ישבו על מדוכה זו
בירנבוים במסותיו גיליס ברשימותיו המפורסמות אודות הדמוס וכמובן ליקוצ'ינסקי בספרו אינטרפטציה ללאומנות מביא את הדברים בצורה שקולה ומכובדת
מר ירושלמי אל לנו להתיימר ולנסות לפרש לתרגם ללטש ולכבס דברים שנאמרו פעמים כה רבות ע"י שועי עולם היופי ביצירה הוא היש מאין ולא היש מהיש
חבל לראות יוצר מכובד כמוך מתדרדר לאי אלו ......
בברכת יצירה רעננה ומקורית
נתנאל
:)
[ליצירה]
כעת אגלה סוד קטן שהיה שמור עד עכשיו במערכת האתר
סנסציה מטורפתתתתתתתת!!!!!!
מאיר פרידמן הוא לא אחר מאשר רם בן חורין
מאיר \רם לא משנה איך תקרא לעצמך
אתה פאתטי בצורה מחרידה
מילא לכתוב שירים שמכפישים את גיבורי התנ"ך
מילא לחשוף נטיות מיניות פסולות המצביעות על שברון פסיכוטי
אבל לשבח את עצמך תחת שמו של יוצר אחר
הגעת לשפל חדש ידידי
בפעם הבאה שאתה מנסה לתת לעצמך תגובה טובה(הרי אף אחד אחר לא עושה את זה, אז מישהו צריך) תשתדל לשנות את הסגנון הוולגרי והילדותי שלך
ככה לפחות תחסוך מעצמך את הבושה הנוראה
שבלטפוח לעצמך על השכם לעיני כל
ולשאר היוצרים אני מקווה שתלמדו טוב טוב ממקרה פרידמן\בן חורין
יוצר עם עתיד הוא יוצר אמיתי וכנה שמוכן לספוג ולהתמודד עם ביקורת(גם אם היא קשה)
בצורה בוגרת ואחראית
ולא מלחך פנכה אומלל שמעיד על עיסתו המעופשת
ברגשות מעורבים ובתחושה כבדה
שלכם
נתנאל
[ליצירה]
מאיר מאיר חשבתי שלא תוכל עוד להפתיע אותי
אבל שוב עשית זאת
לבטא בכלכך מעט מילים עולם רגש כלכך מפותח
למרות דעתי הדלה הייתי רוצה לקשור כתר לראשך הכתר הצהוב אדום הזה של בורגר קינג
אולי מראהו של אדם מבוגר החבוש בעיטור לכאורה מלכותי ספק מיצג ספק סמל ספק מסמך אנושי מזעזע
אולי הוא יוכל לבטא את הכאב הגלום בתסכולו של יוצר בעל עומק ריגשי נדיר אך בעל יכולת התבטאות כה גולמית
מה שמזכיר לי שיר שאותו כתבה עלמה צרפתייה סמוך לנפילת הבסטילה:
הוי שמים כה קודרים
והים עד היכן
כי אני פה ואתה שם
מיותר לציין שאותה נערה הייתה בכיתה ה
ועוד יותר מיותר לציין שבעקבות אותו שיר היא הייתה הראשונה לחנוך את הגיליוטינה
סתם פנינה הסטורית קטנה כך בשבילך
[ליצירה]
בתור אחד שגדל על טשרניחובסקי ועוד מרשה לעצמו להעמיד את עצמו באותו קו
הייתי מצפה למשקלים טיפה יותר מדויקים וזה מעבר לחיבוקים הגבריים הלחישות הגבריות הכמהות ועוד כל מיני פנינים הרמוזות בעדינות כלכך אופינית ודקיקה עד שכמעט לא שמנו לב. אומן ההסוואה ממש
חביבי את המלצות המקווה אשמח לקבל אבל רק אחרי שתרחץ מעצמך את זוהמת השחץ הדבוקה לנוכחות המבאישה שלך באתר הזה
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
כנרת בראש ובראשונה אני מבקש להתנצל בפנייך אודה ולא אבוש ניסתי לגרור אותך לתגרה קלה שכן קנאת יוצרים תרבה חוכמה אך את לא נפלת בפח השפל של בור הקנאה והכבוד העצמי אלא בדיוק להפך התעלת אל מעבר לעלבון האישי הצורם ובכך הוכחת גדלות נפש נדירה הנחבאת לה בין נקיקי נפש עדינה
לעומת זאת הדס
הוכחת פה שמעבר לבורות ההסטורית המשעשעת ישנה אמת עמוקה בביטוי היידישאי המפורסם
לונינקה ייד אזויצ קלנג רויסט (כמובן שכל זאת נהגה בדיאלקט גליציאנרי עסיסי) ופירושו בעברית מדוברת:לכל פוזל עמוד טלגרף משלו
(כמובן שהתרגום הוא חופשי )