[ליצירה]
מאיר מאיר חשבתי שלא תוכל עוד להפתיע אותי
אבל שוב עשית זאת
לבטא בכלכך מעט מילים עולם רגש כלכך מפותח
למרות דעתי הדלה הייתי רוצה לקשור כתר לראשך הכתר הצהוב אדום הזה של בורגר קינג
אולי מראהו של אדם מבוגר החבוש בעיטור לכאורה מלכותי ספק מיצג ספק סמל ספק מסמך אנושי מזעזע
אולי הוא יוכל לבטא את הכאב הגלום בתסכולו של יוצר בעל עומק ריגשי נדיר אך בעל יכולת התבטאות כה גולמית
מה שמזכיר לי שיר שאותו כתבה עלמה צרפתייה סמוך לנפילת הבסטילה:
הוי שמים כה קודרים
והים עד היכן
כי אני פה ואתה שם
מיותר לציין שאותה נערה הייתה בכיתה ה
ועוד יותר מיותר לציין שבעקבות אותו שיר היא הייתה הראשונה לחנוך את הגיליוטינה
סתם פנינה הסטורית קטנה כך בשבילך
[ליצירה]
כיסוף וכישוף חביב אודה ולא אבוש נהנתי מהביקורת שלך
על אף שהיא מעידה עלייך שאת\ה ללא כל צל צילו של ספק יוצר בינוני שמנסה לדרך על גב יוצרים מנוסים ומיומנים כמוני על מנת לכבוש את דרכו לפסגה אינני מאשים אותך ואולי אפילו מעט מעריך או מרחם על הטקסט העילג שאתה מוציא מתחת לטלפיך ואותו אתה מנסה לעלות לסדר היום הציבורי על ידי פרפגאנדה זולה ומתלהמת המתרחשת על שכמם החסון של יוצרים גדולים(כמוני:)
נו מילא תהנה בכל מארג מזון ישנו האריה וישנו הצבוע
אז שיהיה לך שבוע מהמם צבוע מתוק שלי
אני :)
[ליצירה]
אין ספק הוא חוזר לעצמו!!!!!!!!!
אומנם בווריאציה מעט שונה אבל מי אמר ששונה זה רע
אתה טוב בן אדם בטוח כבר אמרתי את זה בעבר אבל שוב:
אתה אחד החזקים פה באתר
תמשיך לכתוב ותקנח את האף אולי עוד יצא ממך משהו
בוביס:)
[ליצירה]
אין מילים בפי
לאחר חודשים ארוכים בהם נעדרתי בעל כרחי
מלהגיב ליצירותיך
אני חייב להגיד לך שוב
ממשה עד משה לא קם כמשה (ללוביץ)
ותהה כתיבתך כפרת האתר כולו
ברגשי הערכת אין קץ
נתנאל
[ליצירה]
ידידי אומנם אין זו הזירה המתאימה לעריכת ויכוח פוליטי \אידיאולגי
אולם הדברים שאתה משורר פה צורמים הם
לעניות דעתי מקור הטעות שלך ושל שאר גורמים מנוונים במדינה
היא בהחלת יחסי כובש נכבש על האוכלוסיה הערבית
בעוד שאני בתור לוחם פעיל זה שנים לא מעטות
רואה בדיוק את מהות יחסינו עם שכנינו הישמעלים
על כל הנגזר ומשתמע מכך אפשר למלא אלפי ספריות
בשורה התחתונה אין לנו אלא להלחם כרגע ולכבוש את החמלה המטעה וההומניות המסלפת
ולעסוק בלחימה כי לדאבון לבנו זה המצב בה אנו שרויים
כל נסיון לתאר את המצב בצורה שונה הרי הוא מרפה את ידי העם והלוחמים וסופו שימיט אסון על כולנו
[ליצירה]
ראו מי זה שב אלינו מגלות ארוכה
אהחחח יאיר רומנטיקן חסר תקנה שכמוך
שוב עשית זאת
לא אני לא בוכה רק נכנס לי משהו לעין בחיי
נו טוב אולי קצת
אתם לא יכולים להאשים אותי הוא פשוט טוב
[ליצירה]
מאיר חביבי אין תענוג גדול מלראות אותך מאבד את שלוות נפשך המעודנת ומתחיל להתנבל בכל מיני הזיות מטא-אסנציאלסטיות
אם הדבר עוזר לך לפרוק את התסכול שבהכרה שאינך אלא חקיין אומלל יהי כן לא אני אמנע ממך את נחמת השוטים הזו המשך לגדף המשך לנסות ולהציג את עצמך כמלומד המשך בתרגילי הפופולריזציה המגושמים שלך
אני ברשותך רק אעמוד מהצד ואגחך כל אימת שאתקל בעוד פארסה פאתטית שאתה מכנה יצירה
מאידך אם תרצה אוכל למשול לך משל טאוטולוגי
שיעזור לך לעמוד על נקודות בעייתיות ביצרה זו בפרט ויצירותיך בכלל האם תרצה בכך?
תגובות