מישהו משחק לי על הגב
מרגישה קצת נרדמת.
לא רוצה לדעת מי,
טוב לי ככה.
לפעמים קשה
למצוא את הטוב
בכל הרע הגדול
הזה.
לפעמים לא רוצה
לדעת את הכל
כדי שלא אטעה.
דיגידיגידיגי.
[ליצירה]
ניסיתי לחשוב על דימוי מספיק חזק כדי שיביע את ההתפעמות שלי מהדרך שבה אתה מצליח לתפוס את המחשבות האלו, את הרגעים האלו, את המציאות הזו ולהפוך אותה לכדי רצף קסום של מילים.
לא הצלחתי.
[ליצירה]
כולם לפה!!! אסור להחמיץ....
איך לא הגיבו ליצירה הזאת עדיין? הדימויים בה פשוט גאוניים!!!
העדינות השופעת מתוכו מכסה את כולי בנוצות של פוך ומחממת לי את הלילות הקרים האלו.
תודה לך.
[ליצירה]
מזכיר לי את ילדותי הנשכחת... מכורה הייתי לקטנטנות והאמת, לא הבנתי מילה מהשירים ולא היה להם תרגום מכובד, אבל ידעתי אותם בעל פה... (כולל המבטא הארגנטינאי).
תודה, סגירת מעגל שכזו עכשיו שאני מבינה את המילים...