[ליצירה]
הסגנון עקבי- ליצירותייך האחרונות, החזרה על שורות, מדגישה ומחזקת את תוכנן.
הייתי קוטעת חלקן, בשביל לשמור על המקצב, בשביל להשאיר את הקורא דרוך בעקבותיו....
[ליצירה]
התוכן מעניין ומעורער מחשבה. מבחינת שירה- הבית הראשון עומד כשיר בעיני, הוא כתוב יפה וטוב!
הבתים שאח"כ כתובים בצורה יותר ילדותית ופחות טובה בעיני, על אף תוכנם החשוב.
תגובות