[ליצירה]
מקסים- כמעט ככל יצירותיך...
הייתי עורכת קצת שונה:
בכל זאת
זה נראה אפשרי.
אבלאני
בספק,
אם ברצוני
לבצע,
את כל מה
שבר-ביצוע.
ואולי
דווקא
משום כך
כדאי
להעיז,
ליצור
את מה שבספק
אם ניתןלהגשים
מה שאני
כל-כל שואף
לעשות.
[ליצירה]
אני לא חושבת שאנשים כותבים בהתאם למה שאחרים אוהבים לקרוא, אולי זה הפוך ואנשים אוהבים לקרוא, מה שאחרים כותבים. והם מזדהים, כואבים את אותו כאב ולעיתים (אם היוצר מוכשר ובן מזל), רק לפעמים, מעריכים גם את צורת הכתיבה ואת העובדה כי מדובר בכשרון אמיתי- ראוי לציון ועידוד.
עם זאת, זה נכון כי יש מספר יצירות שמלציות המעוררות תגובות מתבקשות, אינן מחדשות ואינן מפתיעות, לשום כיוון. ועדיין, כנראה שיוצרם הרגיש, כי הן ראויות להשמע והוקל עליו והוטב לו, מעצם כתיבתם ושיתוף אחרים בהן.
דבריך מנוסחים יפה ומעלים חיוך.
המון אושר!
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
תגובות