"אם לא תכעס-
תיצור
את קו השמיים המפרידים
ביני ובינך"
אמרת
בעודך בוחשת בספל.
"והיצירה
היא זו הממלאה אותך,
הלא כן?"
תפסת אותי
משפיל מבט
עוקב אחר נמלה קטנה.
המרחק ביני ובינה
כפסיעה אחת.
ובכל אופן. אנסה לשחזר.
יפה איך שהצלחת להפוך את המשפטים ה'רגילים' למשהו ש... מרגיש. שנותן אוירה. פוגע. כואב.
וגם - נמלים!!! איזה יופי! (המממ... זה התסבוך שלי עם נמלים. לא משנה.)
(מחכה להודעה?)
[ליצירה]
אה! כתבתי תגובה והיא נמחקה!
ובכל אופן. אנסה לשחזר.
יפה איך שהצלחת להפוך את המשפטים ה'רגילים' למשהו ש... מרגיש. שנותן אוירה. פוגע. כואב.
וגם - נמלים!!! איזה יופי! (המממ... זה התסבוך שלי עם נמלים. לא משנה.)
(מחכה להודעה?)
[ליצירה]
פן אחד=> שני פנים.
התחיל בחרוזים- נחמד
המשיך- ועם הכעס כך גם נקרא.
"לא מעבר לכך איני רוצה"- או לנקד או להוריד את הלא הראשון. אחרת זה חיובי.
תודה.
[ליצירה]
את "במשפט אחד". האם כל מילה בעברית נחשבת כיצירת היוצר? בעבר , בתחילת דרכי באתר זה פירסמתי תחת קטיגוריה זו , לאחר יום כיפור , את המילה "התרוצצות". מנחם לא פרסם אותה אותה בטענה שאין זו יצירה. הבנתי. אז יכול להיות שאם מנחם היה מסנן בימים אלו- לא היו מתפרסמים כמה וכמה דברים.
תגובות