יש שני דברים שמעניינים את בני האדם:
הראשון הוא כסף
השני הוא איך להשיג אותו.
ואני מסכים עם נשוּמֶה, כדאי להוריד גימטריא אחד. (וכדאי גם להחליט איך לאיית אותו...)
[ליצירה]
.
יש שני דברים שמעניינים את בני האדם:
הראשון הוא כסף
השני הוא איך להשיג אותו.
ואני מסכים עם נשוּמֶה, כדאי להוריד גימטריא אחד. (וכדאי גם להחליט איך לאיית אותו...)
[ליצירה]
כל הכבוד!
משפט שמסכם בערך את כל תיאוריית חיי.
אם כולנו נפנים את המשפט הזה, ונחדול לשפוט את הסובבים אותנו, את החיים והמתים, ונפסיק להתאונן,
כשנבין שהקב"ה הוא הקובע, הוא יודע בעצם מי לחול ומי לקודש,
ונדון קצת לכף זכות...
נהיה אנשים טובים יותר!!!
יישר כוח עצום!!!!!!!
[ליצירה]
עמית,
לא לחינם במיתולוגיה, באגדות, ובסיפורים, לנשים יש כוח שטני, האמרה "אישה בונה- אישה הורסת" גם לא נאמרה לחינם,
כשאישה מחליטה להיות רעה- יש בה שטניות שלא תתואר,
ואחר כך, היא מתחבאת מאחורי מסיכה של מתיקות ועדינות נפש.
מחליא לחלוטין!
יש לך סיבה טובה לכעוס, וכן- אפילו לשנוא.
אני מקווה שתמצא אישה שתהיה שווה לך.
מבינה וכואבת.
אושרית.
[ליצירה]
כתיבה מצויינת, הילדות שלנו, שבנו, שבה וצפה אל מול עינינו לאורך כל החיים, אם כי אנחנו זוכרים אותה בתור תקופה מושלמת, אם כי אנחנו מחפשים את החום והאהבה ללא גבולות שמקבל הילד, בין כך ובין כך, עלינו להכניס את ילדותינו לחיינו, ולהשאיר מקום בלב להשאר "הילד הקטן" שאנו כ"כ מתגעגעים אליו....
אמה! יישר כוחך!
תגובות