משפט נכון, אבל חסר פואנטה ועומק המתבקש במשט אחד המתיימר להיות יצירה בפני עצמו.
לגופו של עניין, יש דברים כואבים מחרטה ואולי נובעים ממנה- פיספוס למשל, אבל למה לדכא?
שתמיד תהיי בשמחה :)
[ליצירה]
משפט נכון, אבל חסר פואנטה ועומק המתבקש במשט אחד המתיימר להיות יצירה בפני עצמו.
לגופו של עניין, יש דברים כואבים מחרטה ואולי נובעים ממנה- פיספוס למשל, אבל למה לדכא?
שתמיד תהיי בשמחה :)
[ליצירה]
לא מסכימה איתך
פשוט בשל העובדה הפשוטה שזה לא נכתב כ"מוחחה של השקעה".
אתה מפחית את זה לדרגה של "יופי, הצלחת לכתוב למישהו ברכה בחרוזים". באמת ככה אתה רואה את זה?
אני לא ממש אובייקטיבית, אבל אני חושבת שיש בזה יותר מזה.
וזה בכלל לא נכתב על אנשים ספציפיים, מצבים ספציפיים או משהו כזה...
[ליצירה]
ליאורה, מה ההבדל ביני לבינו בעניין זה? שנינו נפרדנו אחד מהשני. לא נכון להניח שהוא נפרד ממני.
תודה לו על מה שהיה, כי מה שהיה היה טוב - כשהיה טוב. ובזכותו - למדתי על עצמי, על החיים ובכלל.
ועל מה שיש, בגלל זה:
ראה זאת כדרישת שלום
אחת מיני רבות
ששלחנו פה
הלוך ושוב
באופן גלוי
יותר או פחות
וגם יותר מזה.
ובסך הכל, מכל קשר, אפילו אם הוא נגמר הכי רע שבעולם (וזה לא המקרה), תמיד לומדים משהו חדש ומתקדמים הלאה. אז לא לומר על זה תודה??
[ליצירה]
אחרי יום ארוך ארוך (יותר מאתמול)
כשכל הלילה השתעלתי
חזרתי הביתה מודשת לחלוטין
חולה...
וחשבתי לעצמי שאני בסה"כ
רוצה מישהו שידאג לי
ואין מי...
ואמנם אני עם בגדים חמים
ובחוץ יורדים גשמי ברכה
אבל לי קר בגלל החום
והגשם רק מקרר עוד יותר ...
אז מי שידאג לי יום אחד
עוד יבוא
ובינתיים, אני מתכרבלת עם עצמי
חולה...
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
לא מציעים גירושין בגלל קצת קשיים!!!
אז קשה לה. בסדר. היא צריכה לדבר עם בעלה, ללכת לייעוץ, לנסות לשנות דברים..
אבל שהחברה הכי טובה שלה תציע לה גירושין כל כך מהר?!?! יצאת מדעתך?!?!?
תגובות