בס"ד
דבר ראשון, זה יותר משחק מילים מאשר במשפט אחד, ויבינו את זה רק אנשים מעטים אבל בכל זאת...הנה זה:
(בעברית) אני שונא לעבוד ב-סי פלוס פלוס, זה כאילו אנחנו בארץ השיעמום...
(באנגלית)I hate working in C++, It like we are in Borland
שלום לכולם,
נולדתי ב (תש"ן)1989
ואני גם כיום בעיר אשדוד.
אוהב לכתוב סיפורים מגוחחים, מחזאות, סצנות וגם לתרגם שירים מאנגלית לעברית, מעברית לאנגלית.
במיוחד אוהב ספרים קלאסים בינהם ספרי לואיס קארול, הנסיך הקטן ועוד.
[ליצירה]
אמ...
בלי לנפץ לך את היצירה אבל...
"גם עתה תחתינו העולם קו שבר-
אך תראי הביטי איך מעבר
לאותו הקו פרח לנו עכשיו
המכנה המשותף"
אילו שתי תיבות מתוך שירו של יהודה עמיחי "ראי אנחנו שניים מספרים"
[ליצירה]
נראה לי שהמציאו את הסיפור כבר בימי הביניים
מן הסתם, נראה לי שהסיפור הזה היה קיים מימי הבינים (וזאת סתם אגדה)
בכל מקרה, שווה לחקור את זה!(מי שלא הבין שיקרא את "המרצה המשוגע והאשם")
תגובות