[ליצירה]
אסתר הגשם הוא מנת חלקך, אה?
אהבתי את:"אך מי תבוא לבוא הקשת ומי רק בוץ ניגר...
ואולי זה היכולת ךלהיות שניהם והבחירה מה להיות..
אופס, אולי לקחתי את זה למקומות שלא התכוונת א-ליהם.
[ליצירה]
יפה לך!
אבל אם כבר ביקורת...
אז גם הביקורת צריכה לבוא אם מילה טובה הלא כן?
כי הלא הושקעה מחשבה.?
בכ"א אני הייתי מוצאת מילה אחרת ולא משתמשת פעמיים במילה "א-לצו"
אבל בכ"ז זהו שיר נחמד מאוד!:)
טוב אני רואה שלשרשור תגובות אני לא כ"כ קשורה, אבל נו מילא העיקר הכוונה...
שנה טובה!