[ליצירה]
כ"כ רגיש, שחף תודה על התגובה בזכותך ראיתי את זה ונכנסתי...
ליאור מקסים.
וטוב שיש אנשים שדואגים לאחרים...
הזכיר לי קצת את הספר מומו של מיכא-ל אנדה
[ליצירה]
כתוב טוב
אבל אני מאחלת לך שתמצא מישהי שלא תהיה לך ככוהנת וכו' א-לא שוות נפש לך.
וחוצמזה הפרידות לפעמים מלמדות אותנו המון על כאב וגם על עליה ואושר גדול אחר...
חג שמח!