שי חמוד-תודה, אבל -לא לדאוג, לא התכוונתי ל"נעשה ונשמע", סתם ניסיתי להביע- שביקורת היא דבר חיובי ואין לי בעיה לשמוע, אך עליה להיות מובנית, עם תוכן ועם "בשר", כלשונו הוא...
איה, זו העבודה שלך. אל תבקשי ממנו. יש להוסיף, לחתוך ולהציג מחדש. אל תחכי לו כי אם הוא יעשה את העריכה זו כבר לא תהיה יצירה שלך. דרושה פה יותר עבודה ממה שאת חושבת..
[ליצירה]
שי חמוד-תודה, אבל -לא לדאוג, לא התכוונתי ל"נעשה ונשמע", סתם ניסיתי להביע- שביקורת היא דבר חיובי ואין לי בעיה לשמוע, אך עליה להיות מובנית, עם תוכן ועם "בשר", כלשונו הוא...
[ליצירה]
איה, זו העבודה שלך. אל תבקשי ממנו. יש להוסיף, לחתוך ולהציג מחדש. אל תחכי לו כי אם הוא יעשה את העריכה זו כבר לא תהיה יצירה שלך. דרושה פה יותר עבודה ממה שאת חושבת..
[ליצירה]
שי- זה מצויין! כדאי לבדוק למה מופיעות המילים באנגלית (בעיית עריכה-?!).
אגב- אל תגרר להתנצחויות מיותרות מעל דפי האתר והתגובות, חבל................ איט איז נוט שייך :)
תגובות