[ליצירה]
יפה כתוב וממש חשתי כאב כשקראתי את גודל הציפיה והאכזבה המוצדקת.
וכן, יש בעיה חמורה לדעתי בשיחות הניתוחיות שלפעמים נדמה שהם לשם הנאה, הרי אנחנו בבניה ולא הולכים ומנתחים את הבניין עם כל אחד, רק עם הבונים....
או לפחות עם מי שמעונין לעזור לבניין...
[ליצירה]
מזכיר את השיר של ריה"ל זצ"ל
"עבד ה' הוא לבדו חופשי"
אני חושבת שעצם בחירתנו להיות עבדים לקב"ה ולא לשום דבר אחר זולתו,
היא החופשיות.
שלמרות ש"כפה עלי'הם הר כגיגית" הגיעו ל"הדור קיבלוה בימי אחשוורוש"- שימי אחשוורוש נראה לי אישית חירות ענקית שבמקום להשפל כלפי האדונים המולכים
אנו עבדים של מך מלכי המלכים.
המשפט מונסח יפה ובהיר ועם זאת גם ניתן להבנות רבות כפי שציינת בתגובתך, והעניין מוסיף נופך יפה למשפטך.
[ליצירה]
יפה לך!
אבל אם כבר ביקורת...
אז גם הביקורת צריכה לבוא אם מילה טובה הלא כן?
כי הלא הושקעה מחשבה.?
בכ"א אני הייתי מוצאת מילה אחרת ולא משתמשת פעמיים במילה "א-לצו"
אבל בכ"ז זהו שיר נחמד מאוד!:)
טוב אני רואה שלשרשור תגובות אני לא כ"כ קשורה, אבל נו מילא העיקר הכוונה...
שנה טובה!
תגובות