[ליצירה]
כתוב מיוחד ויפה
בהמשך קצת התפזר לי
אולי חוזר על עצמו יותר מדי
(אם כי החזרה טובה ומכה)
אולי יותר לתמצת ולמקד
אהבתי את המעבר מקליפות הגרעינים
לקליפות רוחניות
שבוע טוב
אמילי
[ליצירה]
הממממ.....
אולי הייתי צריכה לכתוב את זה בתחילת השיר - זה בצחוק!!!!
ממש לא ברצינות,,,
חשבתי אם להכניס את זה בתוך הקטגוריה של "שיר בדיחה " ואז חשבתי לעצמי שיכול להיות לשיר השלכות על החיים ....יומטוב!!
[ליצירה]
לעזאזל!!
איזה סיפור מעולה!
אהבתי את השורה של האגף של עולם הבא..
למה הם לא התחתנו?? אם הם היו מתחתנים הוא היה חוזר בתשובה ואז הכל היה טוב!!
עכשיו אין לו מצב לחזור, הוא סתם מרגיש טיפש שהוא בכה לו בשביל משו שבכלל לא יצא לפועל.
טוב, אולי אני סתם אחת שאוהבת סופים טובים..
אבל סיפור מצוין, הוספתי לאהודים.
[ליצירה]
מה שיפה כאן זה הפשטות והתמימות. לא הכל בחיים צריך להיות מורכב ומסובך . פשוט לשמוח.. וזו דרגה גדולה.. לא כולם מצליחים..
הודיה- שיר מקסים.. הלוואי על כולנו..!
[ליצירה]
אם לא היית סובלת לפני - היית מעריכה פחות את הטוב שיש אח"כ,
לדוג': את עובדת קשה על משהו ואז את רואה את התוצאה , את התוצר והסיפוק שלך אדיר - עבדתי קשה והצלחתי!
לעומת זאת אם היית מקבלת את התוצאה בלי העבודה הקשה - היית פחות מאושרת עליה,
יומ שמח!