ובכל פעם מחדש נפלֵאתָ בעיני
בתוך שאון החיים הצופֵף
מצליח תמיד לשזור עצמך
להגדיל שירה
ולהאדירה
ולהתגדל ולהתקדש- -
ומתוך כך כמו מתבקש לראות
אותי בעָניי
מתבדלת בצד
וגם אז רוחות החול צולפות בגבי
ואני מסוככת עלי ועל
האור הבָּלוּם- -
[ליצירה]
שלום.
סוף סוף, אחרי הרבה שירים שלך,
אני מרגישה שאת מצליחה להביא משהו חדש וטוב, כמו שאת מסוגלת. עדיין יש מקום לליטוש (אולי אפילו לחלק לשירים נפרדים?), אבל הנה עומדת בפנינו במלוא תפארתה הדס המושחזת, המדוייקת, המפתיעה.
יופי יופי.
אשלח במסרישי משהו בעקבות הדימוי (הנפלא) "לגשת ולמות/ לגשתלמות/ באהבה אבשלומית כמעט."
(ואגב, למה את לא מנקדת? הפעם זה חסר במיוחד)
[ליצירה]
כאלה אני אוהבת.
פשוט--
פשוט אוהבת.
השפה, הניקוד (אני ממתנגדי עופים), והמוצר המוגמר- נהדר!
פשוט טוב, מעביר את מזג האוויר, את התחושות, את האור הדועך- הכל כל כך מוחשי.
ככה אני אוהבת.
תגובות