[ליצירה]
עיצבן אותי הסיפור אבל יש בו אמת על ימינו.
חוץ מזה שלרוב אני נלא מצליחה לקרוא על המחשב דברים יחסית קצת ארוכים אז יש בזה משהו שאני מוצאת מרתק עד מאוד במיוחד המסכנה בסוף.
ואולי המטרה של הסיפור לעצבן לעורר?
[ליצירה]
הלוואי שנזכה לצאת מהעצמיות לענווה,
ומהרצון לצאת ידי חובה, לרצון לעשות הכל בשמחה.
ההשוואה של חי'ינו לשלושת הדברים שצריך לומר בפסח מקסימה...
מזכיר לי את מידת הביטחון בה'....
תגובות