[ליצירה]
מרתק, אותי זה סחף למחוזות ההשגחה, ואיך לפעמים אנחנו מפספסים ולא יודעים מה הקב"ה רוצה מאיתנו.
או אולי אנחנו לא רוצים לדעת?
זה הנק' למחשבה שעלתה לי מהיצירה
[ליצירה]
אסתר עצוב ונוגה- אבל לא כ"כ מסכימה
יש כא-לה שמשתדלים שלא לשקר או למדו להיות שוניםלמדו בדרך הקשה
אני שיקרתי אבל גם לעצמי, פעם כשהייתי עצובה ולא רציתי שידעו וכולם חשבו שאני בסדר גם אני, אבל מאז אני אמיתית אפילו אם זה כואב ואפליו אם אני בוכה בגלל זה. ככה לפחות יכולים לדעת ולהזכיר לי שאני לא מברזל.ולפעמים צריך לדעת להשבר בדביל להבנות...
[ליצירה]
מיוחד מאוד.
בזכות זה שקראתי את זה אחרי תגובתך מצאתי אותי מחפשת משמעויות נוספות וזה הוסיף לי.
אני אישית הייתי מלטשת קצת לא יודעת בדיוק איך אבל זה מקסים כבר ככה
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
תגובות