[ליצירה]
מדהים!
השם של השיר כל כך יפה, ובמקרה הזה גם לא הייתי אומרת "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו". אלא, הסתכל גם בקנקן וגם במה שיש בו... כי שניהם גם יחד עושים את השילוב למנצח...
[ליצירה]
אכן יפה תיארת את החיים, ילדתי.
התיאורים פשוטים ורוגעים,
ועל כך נאמר: עדיף קצר וקולע... (ושכל 1 ימשיך את המשפט בעצמו..)
אך, אל לנו לחיות כל חיינו בהמתנה ל....
(אחרי הלימודים, אחרי החתונה וכו'...)
אלא, לחיות את חיינו כאן ועכשיו בלי קשר לעומס, למורכבות או כל גורם חיצוני שעלול לפגוע בדרכינו אל המטרה של כל אחד ואחד מאיתנו ושל כולנו כאומה...
תודה! (:
תגובות