זה מצחיק - אני מתבוננת בכל המצבים שאתה מתאר מנקודת המבט הנשית, וקריאת הדברים מן הזוית שנכתבו לא עוזרת לי בכלל לחוש אהדה. כנראה שבאמת "נשים מנוגה וגברים ממאדים"...
[ליצירה]
זה מצחיק - אני מתבוננת בכל המצבים שאתה מתאר מנקודת המבט הנשית, וקריאת הדברים מן הזוית שנכתבו לא עוזרת לי בכלל לחוש אהדה. כנראה שבאמת "נשים מנוגה וגברים ממאדים"...
[ליצירה]
נשמע לי מוכר
הבחור הזה...
אני מסכים עם צחית
השיר יפה,עדין,אפשר לדמיין אותו בקלות בתור סצנה מסרט ולהזדהות עם הדמות הרגישה הזאת,מתי שהוא זה קרה גם לי ואני מתגעגע לרגעים שזה עוד יקרה
אני חושב שאתה כותב מצוין
[ליצירה]
מתחבר לרדף השיג
אם אתה כותב באתר,כבר אינך כותב למגירה
אם לא הקראת את השיר הספציפי,כנראה שלא היית שלם איתו
חלק חשוב אצל יוצר זה לעמוד מאחורי יצירתו
אם תעמוד מאחורי יצירתך,תהיה פתוח לקבל את מתת הביקורת ומי יודע אוליי אפילו תפיק ממנה תועלת או לחילופין לסנן ביקורת שלא מתאימה לך .בבטחון.
תגובות