[ליצירה]
ראיתי את התמונה כבר הרבה פעמים, ובאמת רק עכשיו שמתי לב (בגלל דברי בתש) שהאוזן קצת גדולה. אבל למה להתפס לדוקיות :)
דווקא את הצוואר הארוך אהבתי. זה נראה לי בכוונה ככה.
בכולופן - ציור מדהים!!
[ליצירה]
לכל מי ששאל ותהה-
הפנים בכוונה לא גמורות, על מנת לא לחסום וככה כל אחד יכול להשלים לו איזה פרצוף שירצה ויוכל להתחר יותר.
ו.. אלירז.. תודה, זה באמת נחמד ביותר לשמוע :)
[ליצירה]
כרגיל- מדהים!
טוב, אני לא אוביקטיבית בכל מה שנוגע לסוסים :)
רק למה הקרן שלו מוכתמת? ולמה היא ממש ממש שפיצית? זה קצת הורס את הפסטורליות של התמונה.
[ליצירה]
האמ.. לא, כשאני כתבתי את זה. לא חשבתי שהרוקדת מרגישה לבד.
זה נכון שכרגע זה הוא זמן של יותר "התבודדות" עם עצמך...
אבל בכללי ביא לא בודדה בעולם.
כן, זה נחמד להסתכל עליה.. אבל זה גם קצת מוציא את העיניים..
תגובות