[ליצירה]
אסתר וקצתחרת
אז מה שנעלם זה האנשים ששמים לב שיש הרבה אנשים ששמים לב למה שנעלם?
אה, ותמונה יפה. יפה מאד.
הזכירה לי את שלולית החורף בנתניה - נוסטלגיה שנעלמת כל שנה, וחוזרת (ומקווה שבע"ה תמשיך לחזור) כל שנה.
[ליצירה]
בקשה מטומטמת..
ועדיין - אפשר סוף אחר?
בלי קשר לבעיות גזע\דת\מין... - פשוט.. לוממש הבנתיותו ולוממש אהבתיותו...
עד הסוף? מעולה, פשוט עונג אמיתי..
מהקטע של "ונעשה אהבה" (קטע מעצבן שצועק 'אני מודרני, אני מתחיל משפט ב "ו"')? לואהבתי
[ליצירה]
יפה מאד
מאד מתאים לשם הקטגוריה - הרהור.
מזכיר לי את תחילת הסרט "אדפטיישן" - ההרהורים בהתחלה של "צ'רלי קאופמן", מומלץ לראות - אחד הקטעים הבודדים שהצליחו כמעט ללכוד את ה'הרהור'
[ליצירה]
'אם *את* נזכרת'??
"טובי"! זה כמו "טוביה"! - אני בן!
באמת... נראה לך שטובי אור נטובי יכולה להיות מותאמת-חצאיתית\מאותגרת-חנייתית\מאופרת-לא-גיא-פינסית??
נו באמת...
:-)
ולענינינו - לא, התכוונתי שזה מזכיר שיר מפורסם אחר שעומד לי משום מה בלתי נראה על קצה הלשון ולא מוכן לצאת...
בכל אופן זה אחלה של ביצוע ובהחלט חיבבתי ת'שירש'ך (מילה מקושטת שכזו.. "ת'שירש'ך" :-))
[ליצירה]
ובכן..
אלעד - אני לקראת סיום אותו פרק חיים קשה בו אתה דן בהוה אמינא של המפקד, או ברצונותיו של אבינו שבשמיר ובאלף.
זורע בדמעה - לוממש, אני בשריון, כך שהצעירות הקשה נטחנת ללא עזרת עוד בינישים (למען האמת, אני הביניש היחיד במוצב..), בנוסף - כווולם יודעים שלמרות ש"צריך" לומר "אמרי שנית" כולם אומרים "חזרי שנית" ומכיוון שהסיפור הסתיים כאן, קצת קשה לסגור אותו ב"עבור".
רדף השיג - ראית מה זה? הזכרתי אותך כאן אפילו בלי להכיר אותך!! מוזר, הא? בכולופן - זה היתרון בכלי נשק פרמיטיבים - לא צריך לתאם כוונות..
[ליצירה]
משהו קטן שמצאתי באחד הפורומים..
"בקרב רבים מהטולקינאים רווחת ההדעה שלגולס אינו בלונדיני ושהסרט והציורים טועים אולם אני תמיד פקפקתי בזה. קודם כל כדי להבחין בצבע שיערו של לגולס צריך לדעת לאיזה פלגה של עלפים הוא משתייך. אנחנו יודעים שאביו, תרנדויל, הוא מהסינדר אולם אנו לא יודעים את זהות אימו. בהחלט אפשרי שהיא מהאברי, אשר לא יצאו למסע הגדול, וצבא שיערם אינו מוזכר. יכול מאד להיות שהיא הייתה בלונדינית. בנוסף לזה, צבע שיערם של הסינדאר לא מוזכר ( רק של בודדים). כל זה הוביל אותי לחשוב שיתכן מאד שלגולס בלונדיני, אך לא מצאתי לזה ביסוס בטקס. היום כשקראת את ההוביט עליתי על המשפט הבא:
and at the head of a long line of feasters sat a woodland king with a crown of leaves upon his golden hair
תרנדויל בלונדיני. לכן סביר מאד ( לא וודאי) שבנו, לגולס, גם הוא בלונדיני.
אני יודע שיש להתיחס בזהירות לדברים הכתובים בהוביט אולם לדעתי אין לפסול אפשרות שלגולס היה בלונדיני."
ויותר ממה שכתוב כאן יש שם. :-)