משה קראתי את שירך וגם את התגובות עליו,
ומה אני יכל לכתב לאחר כל זה?
מאומה!
ובכל זאת אגיב: כנראה שאינך באתר הנכון שירתך
הינה מיוחדת במינה ויש צורך במחשבה מעמיקה כדי לרדת אל עומקה כתיבה מקסימה ישירה והניתנת לעתים לפרושים רבים אף שהינך כותב ישירות ובגובה העינים.
יש צורך בבגרות נפשית להבינך!
תודה לך על שיר נפלא קצר וקולע:
חיים
[ליצירה]
משה קראתי את שירך וגם את התגובות עליו,
ומה אני יכל לכתב לאחר כל זה?
מאומה!
ובכל זאת אגיב: כנראה שאינך באתר הנכון שירתך
הינה מיוחדת במינה ויש צורך במחשבה מעמיקה כדי לרדת אל עומקה כתיבה מקסימה ישירה והניתנת לעתים לפרושים רבים אף שהינך כותב ישירות ובגובה העינים.
יש צורך בבגרות נפשית להבינך!
תודה לך על שיר נפלא קצר וקולע:
חיים
[ליצירה]
אהבתי ממש
מממ ההה מממ ם !!! !!!!
בפשטו
וחסדיו
הרבים
אמן
אהבתי
(אי אפשר לקנות נפש של אדם שמכר אותה אתמול לצועני הראשון שהיזדמן לו בנקראת דרכו )
סתם משפט חכם.. (-:
תגובות