[ליצירה]
מקסים
שיר יפייפה, אני ינסה לפרש אם יורשה לי...
הגשם הם מחבלים מגושמים המנסים לפרוץ מחסומים של צבא הכיבוש "לא עלינו" בכדי להגיע לרקיע המובטח עם 72 בתולות.
כל זאת בכדי להציף את האדמה ולנשלה מיושביה היהודים, כמו במבול אשר האנשים טבעו ואילו הבהמות והחיות ניצלו. "הוריקו שדות בֶהִיתַמֵר הקמה"
זהו שדה הקרב שהופך ירוק ממדי צה"ל כאשר אוייביו הקמים עליו עושים תימרונים או אפילו אוכלים תמרים.
המחבלים אשר דרכם לא ישרה ומעוקלת קקשת במתפורה זאת מנסים להכות בענן השומר על ישראל כעמוד הענן ששמר על ישראל בהליכה הממושכת במידבר.
ובתוך כך עולזים המחבלים כמו שעולזים כאשר חמתם בוערת בהם (תכונה ידוע ומוכרת)
ובורים אלו מאמינים שכל זה יביאם אל השפע
(פשע) מתוך כל הפשעים והקצף
שמש הגבורה של העם הישראלי הגאה עולה..
הפעם אני בטוח שכיוונתי לדעת גדולים
מילה במילה..
(-:
[ליצירה]
תודה לך
הרבה חוזק ותעוזה יש בשיר הלזה
אהבת גבר לגבר?????
אם כן כל הכבוד
מתי עוד שירים כאלה יפורסמו באתר
אני מקווה שזהו קול הדרור
תודה לך תודה לך
[ליצירה]
לכל אלה שלא הבינו
היצירה בכוונה כתובה כך וזה היופי שבה..
החריזה..
לא כל שיר צריך להיות עם משמעויות עמוקות ורבדים הנגולים תחת עייני הקורא בקראה שנייה ושלישית שיר יכול להיות סתם שיר, ולא יותר
!!!
תודה לך.. תודה לך..
[ליצירה]
פשוט נתרבו המיקרים....
)-:
ככה זה אין מה לעשות..
בימיינו....
יש יהודי לבן כשלג במזרח אירופה
(הלבינו את פניו)
לא התכוונתי לפגוע,
סליחה...
אפילו חשבתי בלב (עמוק עמוק)
שהשיר שלך על הדייטים נחמד בהחלט..
(-:
בברכת כתיבה וחתימה טובה
מושה הגמלוני
תגובות