[ליצירה]
תודה לכם תודה לכם
האמת נישברתי באמצע ...
אבל ראיתי בסוף משהו בסיגנון של
"אנחנו עוד נחזור לשם" או משהו כזה
אז אני רק רוצה לומר לכם כול הכבוד!!!
באמת הגיע הזמן שמישהו ילמד אותם לקח..
ואים אתם רציניים בקשר לחזרה
אז אני מתפלל בשבילכם שיהיה לכם את האומץ והכוח לעמוד במילתכם....
מחזיק אצבעות... משה
[ליצירה]
מצמרר משהו...
בררררררררר
הכנסת אותי לצימרור חייובי
הראי העיוור הוא אני!!!
במלו מובן המילה.
כותב שירי ברייל שאף אחד לא יקרא
ומהלך בחושך
תחת צינייות ועור גמל מסואב
כל הכבוד !!
תמשיך כך () () והצל ישפוט
[ליצירה]
אהבתי
אהבתי יותר מהשיר "לא הספד אבקש"
שעליו רבים וטובים הגיבו..
(שם החרוזים עושים עוול לתוכן הניפלא)
השיר כתוב בצורה קולחת וזורמת
והסייום מוחץ!!!
תגובות