[ליצירה]
בלי הפסקה-----מלא רגש כבד,ועייפות----מדגיש את האיטנסיביות----אני מקווה שהבנתי את רובו----בכל אופן אהבתי-----שמח שיצא לי לקרא כמה יצירות שלך (בעיקר שירים) לא להכל הגבתי הפעם , תמשיך לכתוב ברוב כישרון
שיראל
[ליצירה]
אהבתי ממש
מממ ההה מממ ם !!! !!!!
בפשטו
וחסדיו
הרבים
אמן
אהבתי
(אי אפשר לקנות נפש של אדם שמכר אותה אתמול לצועני הראשון שהיזדמן לו בנקראת דרכו )
סתם משפט חכם.. (-:
תגובות