[ליצירה]
דבר ראשון אהבתי!!
דבר שני , לא הבנתי מה ההבדל בין
אותך אני אוהבת,
ל
ובך אני מאוהבת.
האים הכוונה
היא שגם הוא חולם/חושב עליך ,שאת מאוהבת בו
ולכן בו בתוכו, גם שם את מאוהבת
או לפחות מדומיינת ככזאת.
שיר יפה
אהבתי
[ליצירה]
ולי אין סיכוי מולך...
גבר כרפסים שכמותך
ואין לי אלה להיתרפס לפניך
במילמולים נוגים להישתטח על קיברי קדמונים ענקיים
כגון שימברוסקה אלתרמן ורחל (המשוררת)
וליחל למילים הזורמות בקלילות המתקרבת לשיפעת מילותיך.
ועוד כהנה וכהנה תישבחות צחורות
על פאר יצירתך האחרונה
שלא נופלת מהאחרות, ולו בקצה הנימה.
חזק ואמץ ....
תגובות