תודה לכולם :)
ליאורה, אנחנו חולקות את אותה הנאיביות.
חשבתי על המשפט הזה בעקבות הפחד של בן זוגי לשעבר, בעיניי אהבה היא באמת הרגש הכי חזק שקיים, אבל הוא הוכיח לי שיש אנשים שחושבים אחרת.
[ליצירה]
תודה לכולם :)
ליאורה, אנחנו חולקות את אותה הנאיביות.
חשבתי על המשפט הזה בעקבות הפחד של בן זוגי לשעבר, בעיניי אהבה היא באמת הרגש הכי חזק שקיים, אבל הוא הוכיח לי שיש אנשים שחושבים אחרת.
[ליצירה]
תודה לך חלמונית!
על התגובה ובמיוחד על העצה.
אני יודעת שזו הדרך הנכונה, להקשיב להיגיון.
אבל הרגשות שלי חזקים יותר מכל היגיון בריא.
אני חלשת אופי כשזה נוגע לאהבה, וחבל לי על עצמי.
תודה !
:)
[ליצירה]
תודה לכולם :)
הגעתי למסקנה הזאת בזמן למזלי,
לכן סיימתי את הקשר ...
מורן.
[ליצירה]
[ליצירה]
וואו...
זה מקסים.
מתאר תחושה שאני לפעמים מרגישה,
שאני קטנה מדי מול כל העולם, מול מסגרות וחוקים שאין לי ברירה אלא לציית להם.
אהבתי מאוד!
תודה, מורן :)
[ליצירה]
טל שלום
רב תודות על התגובה הישירה והפתוחה כל כך.
אני גם חושבת כמוך, אין מה לעשות אנשים משתנים וזה לא בשליטתנו...
אבל הגדולה שלי זה לסלוח לידיד הזה, כי אני יודעת שהוא לא עושה את זה בכוונה ולא כל כך במודע, הוא פשוט לא חזק מספיק לפעמים. ואני מקבלת אותו כמו שהוא...
כבר ניערתי אותו פעם אחת לפני שנתיים, ועכשיו אני מבינה שהקשר באמת לא חזר להיות כמו שהוא, למרות שעל פני השטח זה נראה טוב ויפה.
שוב תודה,
מורן.
תגובות