[ליצירה]
הואווה (לא יודע איך כותבים את זה..)
אני לא בטוח שהוא משתייך לשירה.
אבל בצורה מדהימה הצלחת לתמצת עולמות שלמים ואפלים לכדי כמה שורות חזקות וקשות. לענ"ד הביטוי 'אבנים' קצת פוגע, עדיף לעדן, אלא אם-כן יש לביטוי עצמו משמעות שלימה משל עצמו שלא הבנתי..
[ליצירה]
אוי, אמא אדמה
אדמה אדמתי
רחומה עד מותי
רוח רב חרבוניך הרתיח
ארשתיך לי בדם
שאדם ונדם...
בשבועה לוהטה
את שבויה לי עתה
זה הלב את נדרו לא ירתיע
כי צווני חרות
האדם הפשוט
(אליעזר פן)
תגובות