[ליצירה]
אני חושב שה"פירוט" של הגברת הזה עבר את הגבול והפך להלבנת פנים פומבית , עם כל הכבוד לה לך ולאתר הזה זה פשוט לא מכובד דבריםפ כאלו עושים באישי אלא אם כאן יש אינטרס נסתר מאחורי זה.
ותחשבי על הפירוט הזה.
[ליצירה]
אולי בכל זאת טעות נפלה בידי?
לא יודע.. בכל אופן לא קיבלתי את עצת השיר ,
יש לעודד כל אדם למצוא את דרכיו שלו להתמודדות עם החיים , עוד לא התחלנו לצאת בקו ייצור המוני. (חלקנו יש להדגיש)
לילה טוב.
[ליצירה]
זיגי ביגי מטאפורה כאילו דה??
רגש החיזור המופשט אשר הוכנס לריקוד הברבורים
מקסים בעיני, יש מקום לשיפור וליטוש,
אבל דימיון לא קונים בשוק!
שלכם אליק.
[ליצירה]
כנראה שלא צריך סמים,
אבל אפשר להמשיך את השיר עוד קצת
"לטלטל את הנפש,
לסמם את הגוף"
ובוו הקפוף
להוריד איזה בוף
עד שתבוא המכה
שתקח אותי שוב.. :)
תגובות