[ליצירה]
ליוליה תודה על תגובותיך ועל השיתוף שבקע מתוכן - אם תעמיקי עוד מעט לתוך השיר תבחיני שהאהבה המושבת - זו שאינה נענית לבקשות של אהבתי הנכזבת - היא אותה אחת בבית האחרון כמו באחרים. לצערי...
[ליצירה]
תודה על הפירגון והמחמאות.
זה כזה כיף לקבל כל תגובה שהיא וכמובן שהכי כיף לקבל תגובה חיובית ואוהדת.
אורי יקירי - צר לי עד מאוד לאכזב אותך ... לא. זה ממש לא אותו זוג. למרות שבחפץ לב אני מוכנה "להשאיל" לאותו זוג את השיר כאילו נכתב בהשראתם.... :) אבל רק להשאיל. ....
[ליצירה]
[ליצירה]
נכנסתי לתומי אחרי המון זמן והדבר הראשון שראיתי באתר הוא שיר חדש של אורי! איזה ממתק... כמו קרמבו או שוקולד אצל ויטלזון. :) תודה.
[ליצירה]
תודה לכן. השיר הזה נכתב בסערת רגשות שהציפה אותי אחרי ששמעתי בפעם הראשונה את אנא בכוח של עובדיה חממה.
בכל פעם שאני חוזרת לשמוע את היצירה מטלטלת אותי שוב אותה סערה ומתעוררת בי אותה ערגה.
תגובות