אתה נע בגופי
בחופשיות
כמו חלקיקי האויר
ואנו מתמזגים
כמו ענן אל ענן
ואני חיה
את הריח שלך
את הרגעים שהיו.
ואני חיה
עכשיו
את המציאות
את השמן והמים
אותך ואותי-
לחוד.
רגעים שהיו ואינם.
[ליצירה]
וואו...
בעיני שיר מ ד ה י ם! איזה יופי של מבנה, זורם, אכן מטלטל,כל שורה נותנת תחושה של עוד, מתח כזה, מן כאב שמתמשך...אהבתי, קבלי את קולי לשיר יפייפה זה.
[ליצירה]
גם אני
גם אני חושבת שאין זה מיועד לקטגוריית השירה,
המון רגישות המון אהבה המון כאב.
עם זאת אני חושבת שיש מקום להשמיט כמה משפטים משום שזה ארוך מידי,כי הכתיבה היא טובה וגם התכן
זאת דעתי.
תגובות