מדוע תרדוף ומה תשיג ? מאמר בעל טו הומוריסטי לפתח קצת אהבה בעולם המתמטיקה
אין חובה לקרוא אך למה להתנהג ברשעות וכסילה
אם מעמיקים רואים שהשלמות היא רק בשמיים
והצחוק ? יפה שבעתיים
שתהיה לך שנה מבורכת לטוב
שנת סבותי אני ולבי לדעת תור ובקש חכמה וחשבון
והרשע כסל והסכלות הוללות
כך אמר קוהלת אני רק אזכרתי
ואכן החכמתי !
חברי צורה היקרים! היוצרת מבקשת שאם אין אתם יכולים לאזן את הביקורת השלילית שאתם רוצים לתת לה ע"י ביקורת חיובית באותה הכמות והאיכות, אנא, אל תקראו את יצירותיה!
בת 28נושמת קריאה וכתיבה
מאמינה באמונה ובכוחן של המילים לסלול את הדרך לנבכי הנפש
אישיות ספרותית מועדפת - פרופ' אורציון ברתנא
בעלת תואר ראשון בחינוך ומתמטיקה
[ליצירה]
רדף אך מה השיג ?
מדוע תרדוף ומה תשיג ? מאמר בעל טו הומוריסטי לפתח קצת אהבה בעולם המתמטיקה
אין חובה לקרוא אך למה להתנהג ברשעות וכסילה
אם מעמיקים רואים שהשלמות היא רק בשמיים
והצחוק ? יפה שבעתיים
שתהיה לך שנה מבורכת לטוב
שנת סבותי אני ולבי לדעת תור ובקש חכמה וחשבון
והרשע כסל והסכלות הוללות
כך אמר קוהלת אני רק אזכרתי
ואכן החכמתי !
[ליצירה]
[ליצירה]
מה - אי אפשר לבקר? "אפשר לא לקרוא" את אומרת, כלומר מדברייך משתמע שרק ביקורת חיובית מתקבלת ואם הביקורת היא שלילית אז "אפשר לא לקרוא"
[ליצירה]
חיפשתי
אם כתבת ביקורת חיובית באחד ממאה ומשהו יצירותיי האחרות ולא מצאתי מאזן :-)
אז לאור ביקורת שלילית שמגיעה באופן מצוץ
עדיין מעדיפה שתבחר
לא לקרוא אותי
תודה
[ליצירה]
חברי צורה היקרים! היוצרת מבקשת שאם אין אתם יכולים לאזן את הביקורת השלילית שאתם רוצים לתת לה ע"י ביקורת חיובית באותה הכמות והאיכות, אנא, אל תקראו את יצירותיה!
[ליצירה]
תותבות
אהבתי את המסרים החבויים בין השורות החולות והבריאות המסר העיקרי שאני הפקתי
שעדיף לוותר דווקא על התותבות ולהילחם בחיידקים
בכוח שיני הבינה ולא אלה הטוחנות ....
מה שנקרא לעקר מהשורש .
יפה
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
עוד שיר וטוב שנכתב
עוד שיר וטוב שנכתב ......
עונג צרוף של קריאת כתביך הולך ומתעצם בי
היכולת שלך לתאר רגשות בצורה כה אבסולוטית על הנייר מעוררת התפעלות
השיר מתאר כאב וגעגעוע צורך להשמיע מונלוג כמה דיאלוג עם האדם שאיננו עוד ....
נגע בי דמע בי
כמו שרק מי שחווה אובדן יוכל לחוש
ערב טוב
[ליצירה]
חיוך נשיקה חיבוק
מיכל יקרה
כיוצרת חדשה באתר שמחתי להתארח ביצירתך
ולהגיב לך ראשונה
חייכתי עמוקות למקרא השורות
כי מלך שבא הזה הוא....
ממלכת "הקפה והמאפה "
שילוב של מר מתוק וחזק !!!!!!!!!
עיסקת חבילה בדיל !
יופי של כתיבה
קליל ומחויך
לימור
תגובות