[ליצירה]
אני בדרך כלל לא שורדת שירים ארוכים כל כך, זה מטריח אותי. (רק באינטרנט!! המילה הכתובה באמת זה כבר משהו אחר!)
והנה, גם הגעתי וגם יש סיכוי שאני ארצה לקרוא עוד דברים שלך... הרי לך מחמאה!
ממש אהבתי את הרעיון, שלכל אחד החוויה אינדיוידואלית, אפילו אם השתמש בחומרים שכולם משתמשים.
חוצמזה, עברית יפה, תמיד מוסיפה!
רואים שהיית ביניש, לפי הביטויים...
[ליצירה]
בס"ד
ממש לא, הייתי רחוק כרחוק מזרח ממערב מהבנת השיר, עכשיו זה יעזור לי. אני לא חושב שזה הורס. אולי בשירים שבהם הפן האישי רב הסברים יכולים קצת לקלקל. נראה לי שפה לא.
[ליצירה]
השיר עצמו חמוד - מזכיר חוברת אחת מבית מדרשו של הרב אבינר (אלא מי?) עבור ביינישים
אצלנו התבדחו שמי שצריך עצות כאלה הוא באמת בצרות צרורות
משפט אחד לא קבלתי והוא:
"היא לא נראה כלבבך?
אל תשכח שבקבר התולעים לא עושות אֵיפָה וְאֵיפָה"
כשאת יושבת לאכול , גם אז לא איכפת לך מה את אוכלת כי בסוף הכל הופך ל.....?