[ליצירה]
ובכן...
הכתיבה יפה וסוחפת למקום אחר...
אבל-
_ודימדומים_ של שמש נעלמת
_יטילו אור של דימדומים_
החזרה על "דמדומים, קצת גורעת...(לעניות דעתי)
היתכן כי זמן האגדות נגמר?
ולמה האמת חייבת להיות מרירה?
ובאגדה אין שום אמת?
????
[ליצירה]
ניצן ופרח יקרה..
בד"כ איני נוטה להגיב,את צודקת שזה לא ברור כל העסק הנ"ל, אבל סה"כ זה חלק מהעיניין,שזה הרהורים שהם מקוטעים,הקושי להתנסח ולהבהיא בא ע"מ להעביר את הקושי שבבלבול ובקבלת החלטות,
תודה על התגובה שלך!
[ליצירה]
אמממ אכן קונפליקט
ויתור על תמימות-מי יודע עד היכן ועזרה כלכלית למשפחה מול שמירה על תמימות טהורה ולראות מאידך את המשפחה שוקעת בחובות כלכליים...