מיכל

היו שלום ותודה על הדגים..." אגב אתם מוזמנים להגיב..אשמח להארות להשתפר... רק טוב!

סוג של אהבה..

אנמיה

קישורים שאקח עימי
ציטוטים, אמירות
עולים מעלה