[ליצירה]
ואיי פשוט מדהים , ממש אהבתי אבל ממש.
הזכיר לי את שירו של חיים חפר "עדיין מחכה לך".
אם תרצי אשלח לך את השיר ואת מילותיו...
המשך יומדהים :)
"לנצח אנגנך"
[ליצירה]
אני אוהבת את השירים האלה שלך...
אולי כי אני מקוה שמישהו יכתוב גם לי פעם שירים כאלה...
הייתי מחליפה את שתי השורות האחרונות כדי שזה לא יהיה חרוזי מדי... את ה"עולם חדש" עם "אוכל לבנות".
ואל תדאג,
היא תבוא :)
תגובות