[ליצירה]
דרך הגב ניצן...
יש לי עוד שיר שמבוסס על מגש הכסף
שנקרא "ארץ אהובה - ארץ עצובה"
ששם זה סוג של התכתבות עם המשורר.
להראות לו באיזה מלחמה מתים היום,
לעומת המלחמה עליה הוא מדבר...
[ליצירה]
לגוד , מה לעשות? אני והבנת הנקרא לא מסתדרים משהו :-) אבל תסביר לי רק משהו קטן... זה שאני הרומנטיקן הנצחי זה בהחלט מחמיא לי (תודה) וזה בהחלט הופך את הרומנטיקה למציאותית, אך איך זה מסתדר אם זה שכתבת שהרומנטיקה במציאות היא אשליה (דבר שאינו מצאותי)? אלא אם כן אתה מפרש את המילה "אשליה" אחרת...
[ליצירה]
אלנתן, פעם גם אני כתבתי הרבה עם כ' עד שלימדו אותי כאן, שצריך להשתמש ב כ' רק שזה בא לדמיון אך שאתה בא להמחיש משהו שהוא אמיתי אין צורך להשתמש ב - כ'...
אז תודה על תגובתך ויפה לך הרצון ללמוד ולהחכים.
[ליצירה]
כמו שאמר רבי נחמן מברסלב: "אין יאוש בעולם כלל" הקב"ה מביא לנו כל מיני מבחנים בעולם הזה, לעיתים קשים מאוד, במטרה שנלך איתו באש ובמים. ואז לפעמים מתוך היאוש צומחת לה התקוה.
[ליצירה]
מסר חשוב העברת לנו פה "מסר כפול." אין לנו לשנות אדם לפי רצוננו אנו.
הזכיר לי גם משפט שאני אוהב: "אם תחפש באדם מלאך, לא תמצא אדם. אך אם תחפש באדם אדם אולי תמצא מלאך..."