נשאת אותי
ואמות כשתמות
ושוב לא אדע מגע שלך.
קרן אור בלילה אפל
מבעד לחלון סגור
משכת אותי ממרחק,
עתה הולכת לבדי
ומחנק.
אומרת את שמך ברחוב
והגשם שוטף מילים
וגם אם תרצה לא תשמע
אמות לפניך.
[ליצירה]
וואו...
בעיני שיר מ ד ה י ם! איזה יופי של מבנה, זורם, אכן מטלטל,כל שורה נותנת תחושה של עוד, מתח כזה, מן כאב שמתמשך...אהבתי, קבלי את קולי לשיר יפייפה זה.
[ליצירה]
בד"כ אני...
בד"כ אני לא נוהגת להגיב לשיר שאני לא מסמפטת ואפשר לומר שאת השיר הזה אני מתעבת.
כתוב באופן מאולץ ומאוס... לא שזה מפליא אותי כ"כ אבל באמת...אני חושבת מר שמואל שאתה לא רואה את הצד השני של המטבע!!!
תגובות